miercuri, 24 octombrie 2012

Si pentru ca este ziua ei ...

... Trebuie sa incep odiseea cautarii unui cadou ... Imi face placere sa ofer cadouri, insa nu ma prea pricep la alegerea lor, mai ales cand vine vorba de femei. Cel mai rapid rezolv cu o floare, insa acum este o aniversare mai speciala, cand ea implineste o varsta si trebuie sa-i ofer mai mult decat o floare.


Cum suntem in era internetului, am "sapat" jumatate de ora si am dat peste o adevarata comoara, magazinul online UrbanOnes.com. Interfata user friendly, culori placute, acces rapid la produse, posibilitate de cautare intr-o gama variata de produse pentru doamne si domnisoare. Si sa nu omit poate cel mai important aspect, produse de calitate la preturi foarte bune.

Asa ca am tot cotrobait prin magazin pana ce-am dat peste ceva ce stiu ca ea-si doreste pentru completarea garderobei, anume o pereche de ginsi. Si cand vine vorba de categoria blugi dama, UrbanOnes chiar sta foarte bine si ai de unde alege ... mai lungi, mai scurti, mai largi, mai stramti, mai albastri sau mai negri, sigur gasesti ceva sa-ti placa. Eu am ales o pereche de blugi cu aspect uzat, pentru ca stiu ca-i place linia mai clasica ...

Si daca tot m-am decis sa-i fac un cadou vestimentar, am zis sa merg pana la capat si am aruncat un ochi si la capitolul bluze dama. O bluza Moda cred ca se potrivese de minune blugilor de mai sus. Si gata ..., ambalat frumos, cu o fundita rosie, un trandafir, si-am scapat de grija.

Abia astept sa-i vad reactia. Cred ca se asteapta la un buchet de flori si ceva cosmeticale ... asa ca surpriza ar trebui sa fie totala :D

4 comentarii:

Adriana spunea...

Sper sa castigi macar tu premiul de la UrbanOnes :D Eu n-am avut timp sa fac articolul..:D

Taraboste spunea...

Speranta moare ultima :D

Unknown spunea...

Pe bune, acum, fara legatura cu articolul: ai avea curaj sa cumperi ceva de imbracaminte de pe net? Eu nu.

Taraboste spunea...

Adevarul este ca ramane problema calapodului. Desi in teorie porti un anumit numar, anumite croieli la acel numar iti vin, altele nu. Mi s-a intamplat de multe ori treaba asta. Dar poti returna produsul daca nu este OK.
Daca are un avantaj (sau mai multe) competitiv in comparatie cu un magazin clasic, poate prospera si un magazin on-line. Un avantaj (pentru mine) este ca nu mai pierzi vremea pe drumuri... dar pentru o femeie poate fi un dezavantaj :D pentru ca 80% din ideea de a cumpara ceva o reprezinta hoinareala prin magazine, shoppingul in sine :D

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza