joi, 25 octombrie 2012

Russell Crowe transformat in Noe

Russell Crowe lucreaza din plin la realizarea noului sau film, Noah (Noe), anuntat pentru lansare in Martie 2014. Este actorul meu preferat si niciodata nu m-au dezamagit filmele in care a jucat, asa ca astept cu nerabdare finalizarea noului proiect, mai ales ca Russell si-a intrat extrem de bine-n rol, devenind aproape de nerecunoscut.

Russell Crowe - Noah

Se anunta un film cu potential pentru Oscar, cu alte nume grele in distributie: Jennifer Connelly, Emma Watson, Ray Winstone si Anthony Hopkins.


Filmarile sunt in plina desfasurare in Islanda, coordonate de regizorul Darren Aronofsky, care urmareste o transpunere moderna a povestii biblice a Arcei lui Noe pe marile ecrane. Avand un subiect religios, deci sensibil, filmul va fi cu siguranta controversat, mai ales ca Aronofsky l-a etichetat deja in unele postari pe Noe ca fiind primul ecologist al lumii ... fiind acuzat ca vrea sa distorsioneze relatarea din Biblie.

2 comentarii:

Adriana spunea...

Suna promitator... dar eu am o problema in ultima vreme: nu prea mai am rabdare sa privesc cap-coada un film.. nush de ce..:D

Taraboste spunea...

Stresul, grijile, nesomnul :)
Sau nu nimeresti un film pe placul tau ...
E bine ca inca ai timp ... eu cu timpul stau mai prost.

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza