luni, 29 octombrie 2012

Promotie inedita a serviciilor bancare pentru tineri

BRD a ales o cale inedita pentru promovarea serviciilor bancare oferite tinerilor, publicul tinta al campaniei fiind studentii. Organizeaza flashmob-uri in cadrul universitatilor din tara, animate de grupuri de dansatori care atrag pe ritmurile muzicii studentii, in timp ce agentii BRD prezinta pachetul de servicii studentilor care asista si participa la mini specatacol. Prima pe lista a fost UAIC din Iasi.

Flashmob BRD la ASE Bucuresti (foto)

Cred ca este o idee foarte buna, prin care BRD iese din tiparele si rigiditatea campaniilor de promovare a serviciilor bancare, cu un grad de penetrare maxim in randul studentilor. Banca nu mai asteapta ca studentii sa-i calce pragul pentru a-i solicita serviciile, ci merge ea la studenti pentru al le prezenta oferta. Chiar sunt foarte curios sa aflu un bilant la campaniei la o luna de la finalizarea sa.

Asta si in contextul serviciilor oferite studentilor prin pachetele Student si Sprint, cu premii foarte atractive pentru cei care intra in campanie. Sunt convins ca initiativa BRD va avea un impact foarte mare si ca va promova enorm serviciile bancii in randurile studentilor.

3 comentarii:

ion spunea...

încă o dovadă pentru cât de important e să ai o echipă bună de marketing.

Taraboste spunea...

E bine ca au rupt tiparele si nu mai asteapta sa vina clientii la ei :) Chiar interesanta abordarea.

Adriana spunea...

De ce mai sunt unii in stare sa faca pentru a atrage clineti... Interesant... dar eu tot nu vreau sa aud de banci si credite :D

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza