luni, 24 septembrie 2012

Aschia nu sare departe de trunchi

Cel putin in cazul regretatului Steve Irwin regula se confirma din plin. Vanatorul de crocodili i-a insuflat de la bun inceput fiului sau dragostea pentru natura si mai ales pentru periculoasele reptile, iar acum fiul sau de 8 ani Robert, ii calca pe urme.

Robert Irwin

Avand in vedere ca Robert a luat contact cu lumea dura a crocodililor si aligatorilor de la cea mai frageda varsta, era normal sa dezvolte o pasiune puternica pentru animale si natura, in special pentru reptilieni, pasiune care-l aduce mai aproape de amintirea tatalui sau.

Experiente in lumea reptilelor inca din primele luni de viata

6 comentarii:

Adriana spunea...

Doamne... mi-ai amintit de el... il urmaream cat de des puteam, desi nu iubesc deloc reptilele, ma fascina usurinta cu care le manuia, sa zic asa....

Taraboste t spunea...

Asteptam cu sufletul la gura sa vad ce trasnai mai face ... Era foarte haios in tot ce facea. Si o musca daca urmarea, tot te facea sa razi ... Mare pacat ca s-a dus.

george spunea...

Mie imi placea, m-am uitat foarte mult la el, dar faza cand a intrat la crocodili cu baiatul in brate mi se pare aiurea rau de tot. Nu mi se pare normal sa-l expui pericolelor in halul asta, nu ar fi trebuit sa se sesizeze organele de protectie ale copilului? Intreb..

Norbert Kolozsvari spunea...

Aparent e un hobby al întregii familii. Dacă nu există deja, prevăd o emisiune în curând.

Taraboste t spunea...

Sotia lui realizeaza o emisiune retrospectiva in care prezinta aventurile lui Steve si momentele inedite din spatele camerelor. Am prins cateva episoade :)

Taraboste t spunea...

Ai si tu dreptate, dar la vedete se trece cu vedere ... :) Mi-aduc aminte si de Michael Jackson cand a scos copilul la geam pentru a-l arata fanilor ...

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza