joi, 7 martie 2013

Motanul ghinionist

Oricata repulsie as avea fata de presa tabloidala, din cand in cand se mai intampla sa-mi pice-n mana cate un exemplar de marca al unui astfel de "ziar". Asa se face ca zilele trecute, pe cand tronam in baie cu indeletniciri tipice, am scos de dupa teava caloriferului materialul de studiu ... L-am "citit" rapid si am reusit performanta de a ajunge la ultima pagina in timpul respectivei sesiuni budiste.


Imi plac animalele asa ca atentia mi-a fost "captata" de titlul "Motanul milionar a murit la varsta de 5 ani". La modul in care era formulat articolul parea un subiect de Agatha Christie, cu o intriga care se tesea in jurul unei infirmiere si a mortii suspecte a motanului care mostenise o avere de 10 Ml Euro de pe urma unei babe dusa cu pluta de prin Italia.

Si aici vine partea "interesanta" a lucrurilor ... si motivul pentru care tabloidele abunda in primul rand in imagini. "Ziarista" care a dejectat articolul n-a avut de lucru si s-a apucat sa converteasca mostenirea motanului in Euro ... Astfel ca averea de 10 Ml Euro mostenita de motan este evaluata la 33.5 Ml Lei. Insa doua paragrafe mai tarziu, suma de 1000 Euro la cat erau estimate costurile cu imormantarea pisicii sunt traduse cu suma de 4400 Lei.


Si uite asa poate fi prezentata dovada celei mai rapide deprecieri a monedei nationale, care in decurs de cateva randuri s-a prabusit de la 3.3 Lei/Euro la 4.4 Lei/Euro.

Asa se face ca cel mai potrivit loc al rahaturilor de tabloide este la buda. Si poti trage apa peste ele chiar fara sa le deschizi.

17 comentarii:

DANAP.RO spunea...

Ce sa zic? Imi pare rau doar ca motanul nu mi-a lasat mie prin testament macar vreo particica din suma aia variat convertibila :lol:

silavaracald spunea...

Dacă tragi apa la budă peste ele, rişti să ţi se înfunde, aşa că tot mai bine e să strângi gunoiul pe ele sau să le foloseşti pentru cojile de legume când găteşti. :D

raul rual spunea...

Vezi cine stabileste economia Romaniei!

Anonim spunea...

De-aia nu-i las eu lui Yeti nici o mostenire, sa nu-l iubesca matzele din intres!

Adriana spunea...

:)) "Ziarista" asta parca ar fi ruda cu Mitea care nu stia asta vara cat inseamna 70 de RON :))

cotos spunea...

Imi place sa fiu informat..Dar de obicei citesc presa de calitate de pe net, tata mai cumpara rahaturi din astea..Uneori arunc un ochi peste si imi aduc repede aminte de ce nu merita investiti bani in asa ceva...

Taraboste spunea...

Nici eu nu ma suparam :)

Taraboste spunea...

Ai si tu dreptate ... ma exprimam metaforic :)
Ce e drept, n-am aruncat inca nici unul pe apa budei :)

Taraboste spunea...

Poi cred ca nici marii nostri finantisti nu-s departe de performantele cocoanei ...

Taraboste spunea...

Cel putin un peste de buzunar ii mai adai :)?

Taraboste spunea...

Poate-or fi :)

Taraboste spunea...

Sa nu-ti inchipui ca eu plec zilnic de la chioscul de ziare cu maldarul de "rahaturi" in brate :) Dar daca mai vad cate unul pe la buda, "aprofundez materialele" :D

voucher spunea...

n-am auzit inca de vreun "sobolan" milionar decedat...

Savoir Faire spunea...

Motanul milionar ar putea concura cu pantofii rosii de la Prada ai papei.
Cat de etic este sa vorbesti despre foametea in lume, cand tu ,papa obosit ai 6 automobile de lux facute pe comanda si esti asezat pe un tron din metal de prestigiu ?!

Taraboste spunea...

Nu-i inca timpul trecut :)

Taraboste spunea...

Saracul omul bogat ... nu?
Credeam ca doar BOR-ul da (contra)exemple de-astea ...

program salarii spunea...

Poate e articolu' de mai demult si era cursu' euro mai scazut/crescut ! Poate matematica n-are nicio treaba cu jurnalismul sau poate ca pe vremea aia, windows nu venea cu tot cu calculator... haz de necaz, dar cam trist !

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza