duminică, 2 decembrie 2012

Vocea subtire a Romaniei

Ieri am urmarit printre picaturi mai mici sau mai mari showul ProTV-ist Vocea Romaniei, care alaturi de Dansez Pentru Tine se numara printre putinele productii autohtone la care am nervii sa ma uit. Una peste alta este un format de emisiune care a prins la public si care reuseste la fiecare editie sa atinga noi recorduri de audienta, spulberand concurenta.

Am rezistat la editia de 1 Decembrie a Vocii Romaniei pana pe la ora 23.00, cand m-am retras in glorie pentru o cauza mai buna, anume un somn sanatos si odihnitor de week-end. Am primit un imbold serios spre dormitor dupa ce am avut parte de reprezentatia primului (cred) trio al lui Moga, cu deschiderea ostilitatilor de catre Robert Reamzy ...

OMG ... o fi el reincarnarea lui Michael si a lui Prince la un loc sau doar una autohtona a lui Moga (cum a marcat foarte elocvent Loredana :D), dar cu greu am reusit sa rezist sa ascult melodia interpretata de el, ca de privit nici nu s-a pus problema ... Si din ce-am vazut, nici Moga n-a reusit sa-l priveasca prea direct, iar de Smiley ce sa mai zic :D

Socul total l-am avut cand la votul publicului a fost salvata tocmai creatura ... brrr ... Cand speram ca in sfarsit dispare din peisaj, m-a izbit in plex numele citit de Bartos. N-am nimic cu Ramses dar o prezenta mai incerta (!?!) ca asta nu cred c-am vazut pe micile-marile noastre ecrane si singura explicatie pentur votul publicului este ca minoritatile se mobilizeaza exemplar pentru sustinerea exponentului.

Se pare ca de data asta Sarbu vrea sa schimbe registrul. Dupa ce ani la rand ne-a obisnuit cu promovarea minirotarilor mai tuciurii, ba la Dansez, ba la Voce, anul asta vrea sa intoarca foaia si spatele pentru a promova minoritatile sexuale ...

25 de comentarii:

amiralul spunea...

am pierdut emisiunea :( nu am stiut ca e si sambata :( o sa o caut inregistrata

Lavinia spunea...

Mie imi place de baiatul ala. Are o voce deosebita.

toby spunea...

Si totusi orientarea sexuala nu ar trebui sa conteze la un concurs de cantat/dansat.Decat daca actul artistic este savarsit cu curul.

Anonim spunea...

Rautaciosule!:)Ce ai cu bietul copil? Ca n-are decat 18 ani, munceste de la 15 ani, are trei joburi sa se intretina si a invatat singur sa cante la un pian gasit pe un hol al scolii.De-asta a fost votat, pentru povestea sentimentala, ca telespectatoarele sunt sensibile la drame!Despre voce...

Savoir Faire spunea...

toate emisiunile de acest fel au sange sablonatic, sunt in buna parte regizate si menite sa spele creierul privitorului cu sapun de cea mai joasa calitate.
Mi-ar place sa aud doar concurentul, nu voturile publicului, nu bofoneriile lui bartos sau formele nicoletei si loredanei
adica ori e emisiune de muzica, ori circ de animale, ori film erotic, ca un pic din fiecare rezulta penibil.

Savoir Faire spunea...

@adelina aici nu se pune problema sa ai ceva cu baiatul sau cu problemele lui familiare, ci se pune problema ca o emisiune care isi propune sa promoveze muzica, trebuie sa promoveze muzica, nu muzica si conditia familiara a candidatului.
Ar putea sa faca o emisiune despre caritate, mila si popie, dar atunci lumea nu s-ar mai uita, protv ar castiga mai putin, deci nu ar mai putea sa se dea drept promovatori de muzica, caci ar pierde din banii pe care publicul ii da pe mesaje si alte aberatii legate de emisiune.

Anonim spunea...

Exact asta spun si eu, ca atat timp cat se merge pe votul subiectiv al publicului, emotiont de povesti triste, nu poti sa promovezi calitatea.Ca si la castigatorul de la Romanii au talent.Ai mai auzit ceva de Tutu, rapperul? Dar daca a fost orfan si necajit, simpatia publicului l-a facut castigator.E jumate concurs, jumate telenovela...

DANAP.RO spunea...

Am ratat show-ul, nu ma uit decat ocazional cand aud ca mai rasare vreo voce buna. De alegerile publicului ma cam indoiesc ca sunt chiar ale publicului, iar ce se intampla in platou e regizat la sange. Asa ca, mda, o exista vreo intentie de promovare a minoritatilor.

întuneric spunea...

La editia din 1 Decembrie mi-au placut doua lucruri: imnul din deschidere si prima melodie - "Romania". Cand l-am auzit pe tipul ala, mi s-a facut pielea de gaina.

Taraboste spunea...

Poi c efel de fan esti daca nu sitiai de editia speciala de 1 Decembrie :D

Taraboste spunea...

Nu stiu ... fiecare cu gusturile sale. Mie nu mi-a placut, iar cand ii vedeam si prestatia pe scena imi venea sa mut postul.

Taraboste spunea...

Nu-i stiu povestea si nici nu ma intereseaza. Urasc aboradarea "cazuala" din concursurile astea. Sa faca o tombola, un teledon pentru ei si sa le rezolve problemele.
Daca-i concurs de dans sau muzica, atunci astea sa primeze.

Taraboste spunea...

Exact cum spuneam mai sus si eu ... sa conteze cu adevarat interpretarea, sau dansul, nu povestea trista din spatele personajului.
Dar povestile lacrimogene dau bine la public si se pare ca Sarbu a gasit reteta succesului :D

Taraboste spunea...

Pana la urma asta e menirea de baza a unei televiziuni care se respecta ... manipularea.

Taraboste spunea...

Am avut o "nedumerire" cand l-am vazut intrand in scena, o mirare cand l-am auzit cantand si un adevarat soc cand am auzit alegerea publicului ... Chiar ma asteptam sa fie trimis acasa. Sunt curios daca Moga-l salva in cazul in care nu trecea de votul publicului ...

bucuros spunea...

imi place robert ala... dar aseara melodia cantata a fost naspa rau. mai departe nu m'am mai uitat.

Adriana spunea...

Da, si eu am vazut printre picaturi, show-ul de aseara...
Ai dreptate in ceea ce-l priveste pe Robert...
OPricum.. al meu preferat ramane Tibi Scobiola :D

amiralul spunea...

pai cu televizorul ars de unde vrei sa aflu de emisiune?

Claudiu spunea...

Eu ar trebui sa fiu privit ca un paria, ca n-am televizor :))

Taraboste spunea...

Nu conteaza, foarte adevarat si habar n-am ce orientare are. Nu mi-a placut prezenta sa, mutra sa, vocea sa, toate luate la un loc sau separat :)
Energia degajata de el mi-a lasat o senzatie neplacuta.

Taraboste spunea...

Ferice de cei saraci cu ecranul :D

Taraboste spunea...

A mea preferata ramane pustoaica lui Smiley :D

Taraboste spunea...

Finalul merita efortul :)
Eu l-am vazut pe net :)

Anonim spunea...

Daaa :))
am vazut si eu.. nici mie nu-mi place pustiul ala...
Dar pana la urma e o certitudine ca e gay?
chiar ma intreb ce-o fi vazut Moga asa stralucit la Ramses asta cum il numesti tu :)))

Taraboste spunea...

O fi n-o fi, nu ma intereseaza aspectul asta in particular. Nu mi-a placut prezenta lui si m-a mirat alegerea publicului :)

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza