sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Leapsa cu periuta-ntre dinti

Nu, nu voi folosi periuta sa dau leapsa mai departe ca nu e igienic, dar voi folosi blogul ca mi-e mai la-ndemana. Probiu m-a lovit direct in dinti cu leapsa asta stomatologica dupa ce l-a fericit si pe el Aura.

Vedeti cine se spala dimineata, la pranz si seara pe dinti?
Ce dinti frumosi si ascutiti are :D

Sa vedem despre ce este vorba ...

1. Ce pasta de dinti ai acum in baie?
Aaaa ... stai sa ma duc la baie :) Un Colgate Advance White pentru noi, astia mari si Vademecum Junior pentru pitici. Cred ca era si un Aquafresh in trei culori pe-acolo zilele trecute dar se pare ca si-a terminat sarcina razboinica de a ne proteja dintosii :D

2. Ai un motiv anume pentru care folosesti aceasta pasta de dinti?
Oarecum ... nu prea ma preocupa problema. De obicei cumpar o pasta ceva mai cunoscuta pentru ca nu vreuau sa-mi bat joc de dintii mei. Si nu cumpar mereu aceeasi pasta. Schimb ori producatorul, ori tipul de pasta, pentru ca asa am auzit eu c-ar fi bine. Folclor urban poate :)

3. Stii si amanunte suplimentare despre pasta de dinti pe care o bagi zilnic in gura?
Ca n-o bagi pur si simplu in gura, ci o pui pe periuta, freci bine dintii cu ea, de sus in jos, de la dreapta la stanga ... era si-un cantecel :D. In rest, sa fim seriosi, tu stii?

Si pentru ca nu-s (prea) egoist din fire, o sa-i lovesc peste gingie si pe: Adryme, Daniela Cristina, Savoir Faire, 50 de bani, Amiralul, O zeama (de cuvinte) si ... cam atat. Ma gandeam si la Ciutacu dar cred ca daca se spala el pe dinti nu mai ramane pasta pentru noi ceilalti, la cat rahat are de curatat :D

6 comentarii:

Anonim spunea...

Eu inca mai caut o pasta pentru regenerarea dintilor cazuti, care sa dea stralucire de svarowsky si respiratie proaspata de tic-tac dar numai cu 0,5 calorii,nu 2, ca atat imi permite silueta.Si daca se poate sa aiba si gust de ciocolata, ar fi perfect!:))

Taraboste spunea...

Eu caut un sampon produs de aceeasi companie :D
Sa vedem care-si vede primul visul cu ochii :)

Anonim spunea...

Daca gasesti tu sampon cu aceste calitati, promit sa ma spal cu el pe dinti! Faci la fel daca gasesc eu pasta de dinti(adica sa te speli pe cap)?:))

Taraboste spunea...

Normal, poate are efecte si-n zona asta daca tot are calitatile pe care le astepti; una in plus nu mai e mare lucru :D

Adriana spunea...

Bine ca am dat o fuga sa vad ce ai mai scris ca altfel nu vedeam ca m-ai plesnit cu o leapsa... O sa-i dau curs zilele astea... Multam...:)

Taraboste spunea...

Sa vedem tu cum stai ... :D

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza