BRD a organizat un nou flashmob la Timisoara pentru a promova pachetul de servicii bancare destinat studentilor. Prin aceste mini spectacole organizate de BRD in centrele universitare din tara isi popularizeaza mult mai usor serviciile bancare si ating direct nucleul potentialilor clineti.
Este o idee foarte interesanta si inedita prin care BRD are toate sansele sa acapareze un segment important din piata tinerilor, mai ales ca acestia sunt la inceput de drum in utilizarea instrumentelor bancare. Iar premiile pe care le pot castiga sunt un mobil pentru ca acestia sa doreasca o colaborare cu BRD, asa cum sunt si avantajele pachetului de servicii care le este destinat.
Caravana BRD a ajuns la Cluj
Promovare, promovare, promovare
Din acelasi ciclu:
Promotie inedita a serviciilor bancare pentru tineriCaravana BRD a ajuns la Cluj
Promovare, promovare, promovare
2 comentarii:
Te-ai bagat serios in treaba asta cu Blog initiative :)
Daca-am intrat in hora, trebuie sa joc :)
Trimiteți un comentariu
Parerea ta conteaza