vineri, 2 noiembrie 2012

Caravana BRD a ajuns la Cluj

Scriam zilele trecute despre ideea inedita a departamentului de marketing al BRD, care a organizat o campanie de promovare foarte interesanta pentru domeniul bancar ... anume flashmoburi in centre universitare cu scopul de a prezenta studentilor serviciile bancare care-i au in vedere.

Dupa inceputul surprinzator de la Iasi si trecerea prin mai multe universitati, inclusiv din Bucuresti, caravana BRD a ajuns la Cluj-Napoca. Este o buna oportunitate pentru ca tinerii sa constientizeze posibilitatea utilizarii unor instrumente bancare, campania oferind diverse avantaje studentilor, facilitati la transport, dobanzi preferentiale, obtinerea mai facila a unui credit, precum si premii atractive pentru a-i motiva sa se inscrie in promotia BRD.


Ma astept ca demersul BRD sa fie unul de succes, care va populariza serviciile bancii in randurile tinerilor.

4 comentarii:

ion spunea...

auzisem de campania brd, interesantă treaba. dar dacă te bagi de tânăr la un credit, unde ajungi?

Taraboste t spunea...

Nu poti face mare lucru in viata fara eforturi, sacrificii si asumarea unor riscuri. Depinde de fiecare cum le combina. Daca n-ai bafta sa fii baiatul lu' tata sau sa-ti cada mostenirile-n cap, trebuie sa lupti pentru orice.
Sa-ti dau un exemplu privind creditele ... Eu nu sunt din Bucuresti si am venit aici de prin '96, la facultate. Am stat cu chirie pana acum 3 ani, can ajunsesem sa dau pentru un apartament de 2 camere, nemobilat si obosit 350 euro/luna.
Ma macina faptul ca de 2 ani ma chinuiam sa-mi iau un credit si nu puteam.
Cand in sfarsit am reusit, rata creditului era de 330 euro/luna, cu 20 euro mai putin decat chiria. Asa ca, de ce sa nu dau eu banii aia catre banca, si sa platesc cu fiecare rata o 10cm patrati din casa, in loc sa-i dau la chirie.
Si daca maine-mi ia banca locuinta pt ca nu mai pot plati ratele, tot n-am nimic de pierdut, pentru ca banii aia oricum se duceau pe chirie ...

ion spunea...

îmi place că eşti optimist. :d

Taraboste t spunea...

Daca ai de ales, normal ca n-are sens sa faci credite ... dar in cazul meu chiar am facut economie :)

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza