duminică, 21 octombrie 2012

O fotografie sau o mie de cuvinte?

Am descoperit de putin timp bloggingul si ceea ce a inceput ca o joaca, s-a transformat rapid intr-o adevarata pasiune. Imi place sa scriu, sa comunic cu ceilalti membri ai blogosferei, sa schimb idei despre aproape orice ... bloggingul este oportunitatea perfecta si accesibila oricui de a-si exprima gandurile, ideile, punctele de vedere, descoperirile ...

O fotografie sau o mie de cuvinte ...?

Dar in completarea scrisului imi palce ca aproape toate articolele postate sa fie insotite si de cel putin o imagine, fie simbol al ideii prezentate daca este o postare introspectiva sau conceptuala, fie pentru a ilustra relatarea daca postarea urmareste un eveniment concret.

Imi este imposibil sa raspund la intrebarea din titlu ... poate uneori cuvintele sunt mult mai relevante si au un impact mai puternic, dar sunt si situatii in care o fotografie tine loc de mai mult de o mie de cuvinte ... Tocmai de aceea nu pot alege si prefer sa le folosesc complementar, pentru a obtine un articol ideal.

Si tocmai pentru ca folosesc frecvent fotografiile pentru a-mi ilustra postarile, mi-ar placea sa pot insera propriile mele fotografii. Am gasit oportunitatea perfecta de a-mi depasi conditia de fotograf amator, prin participarea la workshop-ul Fotografie pentru companii sustinut de fotograful Adrian Holerga.

Este un workshop care te ajuta sa te perfectionezi in arta fotografica in special in privinta interactiunii cu clientii de tip companie, pentru a putea aborda cu succes fotografia de eveniment, produs sau sedinta foto in locatie. Voi fi primul meu client :)

Poate cu ocazia asta descopar o noua pasiune, fotografia ...

2 comentarii:

Adriana spunea...

Am mai spus eu pe un alt blog... super ar fi sa avem toti posibilitatea sa punem fotografii proprii... facute de manuta noastra...

Taraboste spunea...

Si de ce nu ai posibilitatea asta? Eu mai folosesc si fotografii proprii, in functie de subiect.
Tu nu poti incarca fotografii cand editezi articole?

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza