joi, 9 august 2012

Metrou V automobil

Taraboste - Metrou V automobil
Plecand de la premisa ca locuiesti in Bucuresti si ca ai atat in vecinatatea casei cat si in apropierea locului de munca statii de metrou, pentru care varianta de transport optezi: metrou sau auto personal?


Eu unul aleg metroul, pentru ca am doar avantaje:
+ Timpul mai scurt de transport;
+ Relaxare fata de nervii din trafic;
+ Pot utiliza cele 50-60 de minute pentru a citi o carte, o revista, pentru un joc, etc;
+ De la metorul la birou am de traversat un parc ... deci si o inviorare la inceput si sfarsit de program;
+ Economie la bani (ma costa mult mai putin metroul fata de costurile utilizarii masinii).

Daca merg pe varianta auto personal, dau numai de belele:
+ Timp mai lung de transport;
+ Nervi, stres, injuraturi (este aproape imposibil sa iesi in trafic si sa nu dai peste 2-3 bizoni);
+ Timp pierdut - nu prea poti face mare lucru cat esti la volan;
+ Sedentarism - de pe canapea pe scaunul masinii, pe scaunul de la serviciu, inapoi in masina pentru a te tranti in sfarsit pe canapea;
+ Costuri ridicate, mai ales ca a trecut benzina de 6lei/l;
+ Nu in ultimul rand, o sursa de poluare mai putin :)

Asa ca sfatul meu pentru oricine are de ales este: foloseste cu incredere metroul!

PS: nu lucrez la Metrorex :)

2 comentarii:

Ciprian Pardau spunea...

Ori de cate ori am vizitat Bucurestiul, am folosit metroul. Si nu pentru ca ma grabeam, ci doar pentru ca e un sentiment cool sa mergi pe sub toti cei ce se injura-n trafic.

Unknown spunea...

Singura problema pe care o vad eu la metrou este inghesuiala orelor de varf, dimineata si seara. Daca reusesti sa-ti organizezi drumurile pentru a evita varfurile de trafic, toate bune.
Pana la urma problema asta se regaseste si-n traficul de suprafata ...

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza