luni, 20 august 2012

Esti fumator?

Mi-am adus aminte de un clip anti-fumat pe care l-am vazut la inceputul anului. Cred ca este cel mai "tare" material pe aceasta tema, care arata puterea dependentei de fumat.

Esti ingrijorata pentru mine. De ce nu si pentru tine?

In clip apar doi copii, o fata si un baiat, care merg alternativ la adultii fumatori intalniti pe strada pentru a le cere sa le aprinda o tigara. Bineinteles ca toti cei carora li se cere acest lucru refuza, incepand sa le explice micutilor ca fumatul nu este bun, ca face rau sanatatii, ca nu trebuie sa fumeze, etc.

La finalul "discursului" copiii lasa fiecaruia dintre fumatori un biletel cu un mesaj care-i lasa masca:
"Esti ingrijorat pentru mine. De ce nu si pentru tine?".

TU DE CE FUMEZI? FUMATUL UCIDE!







4 comentarii:

george spunea...

Foarte tare filmuletul si trist si profund , fain

Taraboste spunea...

Puterea tutunului asupra omului ...

DoarBaiaMare spunea...

Acest filmulte chiar te lasa masca..L-am vazut si eu la inceput de an...

Taraboste spunea...

O lectie de viata si un exemplu pentru firmele de publicitate (ca tot e campania aia negativa privind autismul in plina desfasurare) privind modul in care poti realiza un spot de campanie scurt, la obiect, elocvent si cu impact maxim pe mai multe planuri ...

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza