vineri, 31 august 2012

Blogare de la mare

Este primul an in care reusesc doua vacante la mare, in aceeasi vara. Si parca este mult mai placuta si mai relaxanta decat prima. Poate pentru ca a fost neasteptata, pe nepregatite si surprinzatoare in multe privinte:

Asa ca scriu sa va fac putin in ciuda :), mai ales ca este o vreme superba, cu temperatura sub 30gr, o briza placuta si apa perfecta. Ba mai mult, nici nu trebuie sa ma ascund de soara dupa ora 10.00. Daca am chef, pot sa stau toata ziua pe malul marii. Dar nu e numai dupa cheful meu :D

In dimineata asta am prin un rasarit de soare superb, cu un soare imens ridicandu-se dintre valuri.




Acum scriu aceste randuri la racoarea unor pomi, cu vantul sufland printre ramuri, facand ca timpul sa stea in loc. In asa conditii, sa tot bloghezi ...

2 comentarii:

AlecsMih spunea...

Nu am ajuns anul asta :(, poate la anul :d

Taraboste spunea...

Inca nu e timpul pierdut. Vremea e super. In seara asta am avut parte de "cea mai plina" luna de anul asta :)

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza